روش انتخاب نمایندگی پنل پیام کوتاه قسمت 1


read more

تمام روزه کسب و کارها و روش های جدید ی برای کسب درآمد از طریق اینترنت معرفی می شوند. اکثرا این راهکارها به سرمایه خیلی یا تخصص نیاز ندارند. یکی از بهترین مورد های کسب درآمد نمایندگی ارائه خدمات پیغام کوتاه است. نمایندگی سامانه پیغام کوتاه و سرویس های ریسلری ویژگی ها ی بسیاری دارند از عبارت :

۱ – ریسلر یا نماینده نیاز به دانش فنی خاصی ندارد.
۲ – سرمایه اولیه مورجهان ز اندک است.
۳ – درآمد بسیار مناسبی دارند.
سرویس دهنده های مختلف، نمایندگی سامانه پیغام کوتاه را با شرایط مفرق ی علاقمندان عرضه می کنند. در ادامه نکات با اهمیت در روش مقایسه وانتخاب مناسب ترین سرویس نمایندگی سامانه پیغام کوتاه آماده است تا علاقمندان بـه کار در این زمینه بتوانند بهترین انتخاب را در راه اندازی کسب و کار جدید خود داشته باشند.

نکات با اهمیت در تحلیل سرویس نمایندگی سامانه پیغام کوتاه :

۱ – میزان استقلال نماینده و کیفیت ریبرندینگ:
میزان اختیارات نماینده در تعریف قیمت ها و رویه های فآموزش و پشتیبانی بسیار با اهمیت است. نماینده به هر میزان اختیارات زیادتری داشته باشد می تواند راهکارهای فآموزش کامل تر و ساختار انعطاف پذیرتری تعریف نماید به همین دلیل لازم است مسائل زیر نقد شود و معین شود نماینده تا چه میزان مستقل از سرویس دهنده اصلی است.

امکان اتصال دامنه یا زیردامنه (subsubstr main) دلخواه بـه سامانه نماینده وجود داشته باشد.
نماینده در پنل مدیریتی خود بتواند لوگوهای سامانه مثل لوگو صفحه ورودی (login) و لوگو صفحات داخلی را تنظیم و تعویض نماید.
کپی رایت سرویس دهنده اصلی در سامانه نباشد و نماینده بتواند برای اعتمادسازی بیشتر نزد کاربران، کپی رایت را به نام خود درج نماید.
تعیین تعرفه های ارائه خدمات در اختیار نماینده باشد و سرویس دهنده در تعیین قیمت خدماتی که نماینده ارائه می نماید دخالتی نداشته باشد.
دسترسی کاربران هر نماینده بـه سامانه، فقط از طریق دامنه یا زیردامنه همان نماینده باشد. بـه جمله دیگر کاربر نتواند از آدرس نماینده دیگری وارد سامانه شود.

۲ – محدودیت تعداد کاربران:
تعداد کاربر قابل ثبت توسط نماینده بسیار با اهمیت است. برخی سرویس دهندگان تعداد کاربر قابل ثبت توسط نماینده را محدود می کنند تا بتوانند در قبال برداشتن این محدودیت یا افزایش سقف تعداد، هزینه های دیگری از نمایندگان اخذ نمایند.

۴ – تعرفه ارسال و دریافت پیامک برای نمایندگان:
شفافیت بازه های خرید اعتبار ارسال پیغام کوتاه و تعرفه های متناسب میزان خرید نماینده ارزش بسزایی دارد چرا که به صورت مستقیم روی توان رقابتی و میزان سود نماینده تاثیر می گذارد. پس ارزیابی دقیق دو نکته ضروری است:

تعرفه هایی که برای ارسال پیش شماره های مختلف در اختیار نماینده گذاشته می شود چقدر است. بـه عنوان مثال تعرفه ارسال پیش شماره های ۱۰۰۰، ۵۴۰۰۰ یا ۵۷۰۰۰ بـه دلیل محدودیت های کیفی و کمی آن ها با تعرفه ارسال در پیش شماره های ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ است مفرق است. پس باید نقد شود تعرفه اعلام شده از طرف سرویس دهنده برای ارسال با چه پیش شماره ای است.

برخی سرویس دهندگان برای ارسال پیامک اپراتورهای مختلف تعرفه های مفرق ی در نظر می گیرند ولی تبلیغات تنها پایین ترین تعرفه را ذکر می کنند. بـه عنوان مثال تعرفه ارسال پیغام کوتاه را ۸۴ ریال اعلام می کنند ولی در ارسال معین می شود تعرفه ارسال ۸۴ ریالی از یک پیش شماره ویِژه است و فقط به مشترکین همراه اول محدود می شود و اگر کاربر بخواهد بـه مشترکین دیگر اپراتورها ارسال داشته باشد، هزینه ارسال با ضریب ۱٫۵ مساوی یعنی حدود ۱۲۶ ریال محاسبه می شود. با توجه به اینکه مشترکین ایرانسل وبقیه اپراتورها حدود ۳۵% مشترکین تلفن همراه کشور را تشکیل می دهند وجود ضریب و اختلاف تعرفه ارسال اپراتورهای مختلف، برای کاربران نهایی غیرقابل قبول است.

۵ – شیوه واگذاری شماره ها:
شیوه فآموزش شماره به نماینده تأثیر مستقیمی در میزان فآموزش وی خواهد داشت و لازم است روال واگذاری شماره ها نمایندگان از حیث مسائل زیر معین باشد:

اس ام اس,پنل اس ام اس,پنل ارسال پیامک,پنال پیامک ارزان,پنل اس ام اس ارزان,پنل ارسال اس ام اس,انتخاب پنل اس ام اس,راهنمای انتخاب پنل اس ام اس,